Co nahradit dezerty na dietu?

Vyhnout sladkých potravin, zatímco na dietu plán-většina velkých obtíží pro mlsné jazýčky. Nedostatek vaši oblíbenou položku, je považován jako úzkost, takže dotaz je, co nahradit skvělé na dietu, skončí jako nejvíce relevantní. Ještě více, aby úplně opustit carb je obtížné, protože to je zásadní pro správný výkon mysli.

Spouští chutě na sladké

Cukr touhy jsou srovnatelné závislost, ale na rozdíl od alkoholu, video, gaming to není striktura druhých.

Spouští chutě na sladkéChuť na sladkosti připravuje, aby se vzdali slané, uzené, smažené nebo jiné potraviny ve prospěch sladkosti. Faktory pro toto určení může být mnoho:

  • dědičné dědictví;
  • praxe konfiskaci úzkost;
  • nedostatek chrómu, hořčíku v těle;
  • pečení, pečivo, dezerty jsou vnímány jako zdroj radosti a také radost.

Chcete-li zachovat váhu dost pozorovat malé částky-ne více než 1 porci denně, konzumovat, což je nezbytné v prvním půl dne. Co může nahradit nádherné a mouka na dietu? V trvání spalování tuků a také dodržování zdravé a vyvážené stravy režimu, oleje, dorty, droždí koláče, lahodné čokolády bude muset dát v žádném případě. Možnost určitě bude all-přírodní produkty s nižší kalorickou hodnotu. Hořké tmavé lahodné čokolády. Tato položka je doporučená pro všechny nutriční odborníci. Mírné množství 30 g hořké čokolády však nemohl ublížit číslo, stejně jako pro Obecné wellness bude určitě fungovat. Položka má flavonoidy, které snižují inzulínovou rezistenci a kontrolu spotřeby cukru v těle. Je lékařsky ověřeno, že rezistence na inzulín aktivuje hmotnosti získat, stejně jako obezita. Proto, jíst čokoládu je dokonce užitečné během diety plánu. Kromě toho, že zlepšuje zažívací mikroflóru, se skládá z užitečné vlákniny, stejně jako má anti-úzkost úkol, a proto brání vzniku stresu.

Ovoce, stejně jako sušené ovoce

Čerstvé a sušené ovoce je nejvhodnější a nejvíce užitečná volba, než byste mohli změnit sladkých potravin.

Ovoce, stejně jako sušené ovoceKonzervy položky pro tyto účely není ideální, protože moderní technologie zahrnuje vylepšení cukru, a také po dietní plán, to bylo od něj a pokles na prvním místě. Odborníci na výživu radí konzumovat sladké ovoce v dopoledních hodinách. Nicméně, pokud budete jíst něco, co báječný chtěla jsem večer, Jablko nebo banán by bylo mnohem zdravější, stejně jako nižší obsah kalorií ve srovnání s kusem dortu. Ovoce kanystr být připraven na řadu saláty, domácí jogurty, želé, koláče, čerstvé ovocné šťávy, nebo jen ocenit jejich původní preference. Sušené ovoce není méně hodnotné než jejich protějšky čerstvé. Jediný bod, který identifikuje nich je zvýšené kalorií, takže po dietní plán, denní množství je omezeno na pár věcí. Kandované ovoce mají také vysoký výkon za 240 kcal h, 100 g.

Sladké, Marshmallows, želé, želé, cereální Tyčinky, müsli

Sladké je připraven s bobule nebo ovocné pyré. Má vysoké množství vlákniny, pektin, draslíku, jódu, vápníku a také dalších stopových prvků, která je bohatá na suroviny pro jeho přípravu. Použití výrobku závisí na jeho schopnost ovlivnit hladinu cholesterolu v krvi a chránit kardio systém. 100 g obsahuje 330 kalorií. Zásadní! Prospěšné bytové nebo komerční vlastnosti jsou pouze sladké domácí. Průmyslové analogy mají konzervační látky, cukr, jakož i různé další ingredience, takže tento produkt mnohem více škody než užitku. Předek marshmallow byl marshmallow. Skládá se z ovocné dřeně, vejce, stejně jako zahušťovadla: želatina, pektin, agar-agar.

Sladké, Marshmallows, želé, želé, cereální Tyčinky, müsliTyto části pomáhají k posílení imunity, očistit a také zvýšit výkon jater, mysli. Změna dezerty na dietní plán, marshmallows, nesmíme zapomenout na smysl pro proporce, jako je kalorií 320 kcal. Přesto je nutné upozornit na jednu zdánlivou výhodou je obratnost, stejně jako milenec jednoduchost položky. Hmotnost každého kusu zhruba 35 g, což odpovídá 100 kcal. Kromě berry a ovocné pyré, tyto položky obsahují vysoké množství želatiny, stejně jako pektin. Tuky v make-up neexistuje. Prospěšné rezidenčních nemovitostí, jako je ibišek a marshmallow. V trvání každodenní stravě dovoleno jíst 25-30 g Odměny. Zdravé a vyvážené, stejně jako výživný volba, přesně to, co jiného může změnit mouka nebo sladké. Pro výrobu těchto prutů jsou použity v extrudované obiloviny, sušené ovoce, ořechy, med. Nechci zpochybňovat jejich účinnost a také nutriční domy, to je daleko lepší se připravit lavičky sebe. Postup nebude trvat dlouho, stejně jako chuť předčí všechna očekávání.